SÅ KAN MAN TILMELDE SIG HOLD!

Nu, skal man som noget nyt, selv tilmelde sig og betale. Man får ikke tilsendt girokort!
Sådan gør du:
Lav en profil via "opret profil" i nederste venstre hjørne. Udfyld skemaet. Har du tidligere været tilmeldt hold på hjemmesiden benytter du den profil du allerede har.

For at tilmelde dig et hold vælger du sportsgren under "Sportsgrene" i den øverste blå bjælke. Når du er inde på den ønskede sportsgren logger du ind, klikker på "holdtilmelding" i venstre side (dog ikke badminton - se info længere nede). Klik på det ønskede hold. Når du er inde på det hold du ønsker at melde dig på klikker du på prisen og følger vejledningen.
Når du er tilmeldt vil du modtage en mail med en kvittering!

REGLERNE FOR PRØVETIMER
  1. Den allerførste træningsdato på et hold (altså holdets startdato) fungerer som prøvetime og her er det muligt at deltage gratis. Herefter skal man have meldt til og betalt inden man kan deltage igen.
  2. Skulle man være forhindret til holdets første træningsdato kan man, ved henvendelse til instruktøren, AFTALE en prøvetime eller man kan komme og kigge på til en træning. Herefter kan man beslutte om man vil deltage på holdet. Inden deltagelse skal der være tilmeldt og betalt.
BANELEJE I BADMINTON
De der selv lejer baner i badminton skal følge samme vejledning. DOG SKAL MAN, når man har valgt badminton og logget sig ind, gå ind under baneleje i menuen til venstre. Herefter vælger man 1 eller 2 timers leje i feltet i midten. I skemaet kan man herefter se de baner som kan bookes. Man vælger så den dag/tid man har gerne vil have og klikker på den. Vælg herefter din medspiller eller opret ham/hende i de tilhørende felter. Klik accepter og gå videre til betaling.

GEBYR
Der er ved tilmelding, et gebyr på kr. 10,- som går til klubmodul. Det er deres gebyr for at håndtere vores data. Der ud over er der et mindre gebyr (under kr. 2,-) som går til Nets. Det er således ikke klubben som tjener disse gebyrer.

Ved problemer med tilmelding kontakt da Berit Kvist på mail: beritlouisekvist@yahoo.dk (et par dages svartid må påregnes).

Rigtig god fornøjelse og vel mødt!